Lekarna slutade aldrig bra även om barnen var lyckliga

Melius frangi quam flecti

Kan kroppen, eller ja snarare psyket bestämma sig någon gång. Mitt psyke leker med min kropp känns det som. Det gör lite hur det vill. Inatt sov jag åtminstone bra. Tyvärr är jag ensam hemma, det är lite jobbigt men jag försöker sysselsätta mig så gott det går. Jag vaknade ganska sent idag i alla fall vilket gör att det blir färre timmar att fylla ut med aktiviteter. Jag har inte ätit frukost än så då jag ska väl försöka med det, aptiten är fortfarande sisådär - det händer på kvällarna att jag faktiskt känner att det var gott med mat, men just nu känns det mer som en plåga. Jag vill inte bli sjuk igen, jag blir inte vackrare av det. Därför blir det nu frukost. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0