My new friend

Jag var just och tränade. Det var skönt men svintråkigt. Något annat som också är skönt är vädret! Det skulle bli "jättedåligt väder" och det är väl verkligen att ta i! Det var mulet och grått fram till för ungefär två timmar sedan då solen och den blå himmelen kom fram. Och visst är det väl så att man mår bättre när det är bra väder ute. Därför känns det ännu bättre att veta att jag ska åka bort i två veckor i höst när vädret brukar vara väldigt tråkigt. Mest regn, regn och mer regn. Nu är det "bara" 82 dagar kvar tills vi åker! Jag längtar!

Idag har jag städat, inte hela lägenheten, så jag har inte varit såå duktig men ändå. Och förutom det har jag dessutom beundrat min garderob som jag bara inte kan låta bli att tycka är snygg invändigt. Färgordnad and gorgeous! Jag har dessutom kommit på mig själv med att faktiskt uppskatta och tycka om mina kläder mer när jag gillar hur det ser ut i garderoben i form av ordning och reda. Konstigt men sant och det är ju bara positivt egentligen för det bidrar ju till att jag städar och håller ordning i garderoben!

Nu ska jag titta lite på Project Runway och fortsätta mumsa i mig maränger. Fy vad gott det är egentligen! Pussellipusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0