Och även om jag inte fattar någonting så har jag aldrig försökt intala mig själv att jag gjort det heller

Jag har ingen som helst aning om varför men det kommer text efter text ur mig. Det bara sprudlar med idéer i huvudet. Massor. Ord, meningar, sammansättningar som jag i "vanliga" fall inte valt. Kanske har det nya jag även fått ett avtryck när det gäller mina texter. Jag gillar det just nu i alla fall. Det är skönt att få skriva av sig. Och just det, jag "upptäckte" charmen med Lars Winnerbäck idag. Många av hans texter är väldigt, väldigt fina. Jag gillar dem i alla fall. De gör mig glada, hans låtar. Hans texter.

Kommentarer
Postat av: Syrran myrran

Tänk att det skulle ta så lång tid innan du upptäckte hur fantastisk Lars är :) men som sagt bättre sent än aldrig :)



Puss & Kram

2008-08-13 @ 18:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0