Thank god it's Friday?

Godmorgon söta, varma värld. Jag har inte så mycket att skriva idag heller, trots att jag vill skriva av mig. Jag tror nästan att jag börjar sakna skolan lite, även om jag har ångest för att det är 21 dagar kvar tills skolan börjar. När den drar gång kanske jag får lite mer vettiga saker att skriva om.
Idag ska jag ut och bada i alla fall, det är tydligen "sista" dagen med riktigt bra väder. Inte för att jag tycker att det är dåligt att det ska bli svalare, snarare tvärtom. Så länge det är soligt tycker jag det är helt okej att det är lite svalare, just nu är det nästan bara jobbigt att det är så varmt för man orkar ingenting.
Men nu ska jag bestämma mig för någon bikini och sedan dra iväg. Pussellipuss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0