The International Hippie Day in Kungsbacka, a little damn håla "near" Gothenburg

Well, så sitter jag här igen. I min mjuka, underbara säng, som jag för tillfället bara vill slänga mig ner och sova i. Natten spenderades ju hemma hos Zaila Cash i hennes fruktansvärt, icketilltalande, läskiga hus - ja meningen formulerade jag helt själv efter mina upplevelser. Det var dock tur att hon hade en studsmatta som jag studsat på ett antal gånger det senaste dygnet. Vid halv tolv missade vi bussen hem därifrån eftersom Zaila Cash och hennes kompisar (som BOR där!) inte fattade att vi skulle ta bussen åt andra hållet för att komma rätt. Vi fick vänta ännu en timme och under den timman förvandlades jag till Charity, the flowerpower hippie. Gosh, I was hot!

När vi äntligen(!) kommit in till Göteborg åkte jag och Matilda och hälsade på Adam på hans jobb. Stackars, förvirrade krake. Han var så trött att han glömde en massa saker hela tiden. Jag lider med Dig Fatso!

Nu ska jag hoppa i sängen och sova en liten stund, vi får se vad som händer till kvällen men jag vet att det väntar en Ben & Jerry's Strawberry Cheescake i frysen. Mums!
"Godnatt" och puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0