Took a lot of tears but you had to find those sympathetic years

Jag kan inte stå och se på när min kropp förtinar. Jag kan inte låta mig själv gå ner mig igen. Jag kan bara inte låta mig själv må dåligt. Inte som förra gången. Jag är glad. Jag beskrivs som en glad, levande person och då måste jag ju visa det också. Allt kan inte vara svart, djupt och ledsamt. Man måste få gråta när man vill och behöver men det är ännu viktigare att skratta så mycket man bara vill och leva och vara glad. Ingen är värd att sluta leva för. Ingen människa är värd att sluta leva sitt vanliga liv för.

He said;
And I'm gonna find a way that is right
And I'm gonna get you into the light
And make it okay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0