Vad ska Du göra med Min tid?

  Kan Du leva vid en brant med ena foten över kanten?

Idag är det åtta veckor kvar tills att jag åker till Curaçao. Två månader går nog ganska fort ändå. Åtminstone så kan man ju alltid hoppas på det. Fast å andra sidan tycker jag om vädret här hemma just nu. Eller ja, i alla fall idag. Solen skiner och det är varmt redan vid nio på morgonen, då är det bra väder enligt mig. På Curaçao är det över 25 grader dygnet runt. Jag fruktar redan sömnlösheten som kommer bli.



Jag vet fortfarande inte vad jag ska fördriva min övertid med. Eller jo, kanske läsa lite skolgrejer. Smart där. Tänk att jag kom på det helt själv. I eftermiddag blir det i alla fall shopping och inget läxläsande!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0