Världen vill bedragas

Molningt. Men inte inom mig just nu. Min kusin får mig på strålande humör, det får hon verkligen. Bara det att hon kallade mig "lilla hallontårta vad söt du är" gjorde att hela jag blev glad. Hon har alltid varit min favoritkusin och nu känns det verkligen så självklart. Hon är min favoritkusin. Jag ska träffa henne på söndag och det ska bli så bra. Allt ska bli bra och hon om någon kan verkligen förklara för mig hur man gör. Hon om någon har gått igenom olyckliga saker trots att hon är världens bästa tjej. Trots att hon har ett hjärta av guld, ständigt verkar glad och aldrig verkar vilja någon annan något ont. Jag älskar henne helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0