You're trying to repair it any way you can

Godmorgon söta, fina värld. Idag ska bli en bra dag. Varför? Nja, jag kände bara för att det skulle bli en utomordentligt bra dag just idag! Jag har sovit hur bra som helst trots att drömmarna kanske inte var de bästa! Jag vaknade utan min huvudvärk som jag hade hela dagen igår och som bara vägrade försvinna! Jag vaknade helt enkelt med en underbar känsla i kroppen. Och just det när jag ändå skriver kroppen, det är helt sjukt men jag har gått ner 4 kg. Det måste vara muskler som försvunnit för jag har verkligen inte blivit smalare! Men fyra kg... det är ju galet! Det borde jag ha märkt utan att behöva ställa mig på den där i vanliga fall så hemska vågen. Nu ska jag med gott samvete äta frukost och sedan ska jag faktiskt träna, tro det eller ej, men jag är riktigt sugen på det faktiskt! Spring i benen!

Pussar & kramar, för numera ovanlighetens solskensstrålande Pärlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0