Are you afraid of falling in love with me?

"Du ville bara hjälpa till och vara snäll
mot dom som praktiskt taget ingenting förstår
Du ville bara göra gott och ändå fick du namnet Fröken Svår"

God morgon. Eller god och god, jag vaknade med ett ryck eftersom jag blev jagad av Hitler i min dröm, jag lyckades somna om och sov ytterligare en timme, skönt. Igår var jag hos KusinVitamin hela dagen, kul att träffa henne, hon har alltid så mycket att berätta. Piiiiip. Host host, hoppas Du får ett fint nyår kusse ;) haha piiip. Nu sitter jag och äter frukost (ananas & ingefära), får knappt i mig det och jag förstår inte varför, det var samma sak igår kväll, jag hade gjort i ordning mat som jag i vanliga fall snarare vill ha mer av, men igår fick jag inte i mig mer än 2-3 skedar. Jag har börjat tänka för mycket igen och återigen behöver jag den där instruktionsboken om killar, om någon bara kunde skriva den. Det finns nog alldeles för mycket där inne som jag skulle vilja skriva av mig, men jag kan inte. Jag kan inte skriva det här och tyvärr verkar det allt som oftast vara det enda som fungerar. Och jag vet, jag har verkligen i-landsproblem.

"I wanna take the preconceived
out from underneath your feet
we could shake it off"

Idag är jag ensam hemma. Jag har varit duktig och bäddat sängen, men jag får damp av att ha lakan som är svarta. Varje dammkorn syns och dessutom är resten av mitt rum vitt eller babyrosa. Bort med det svarta i mitt rum och in med mer vitt. I förrigår insåg jag att några av mina bilder hade varit riktigt snygga att framkalla och rama in, men förstås, låt mig påminna om att alla bilder försvann då min dator fick ett litet damp-anfall. Nej nu ska jag sluta klaga och istället gå och göra mig i ordning för att gå och träna!
Pussar & kramar, Pärlan

"Which way will you run
when it's always
all around you
and the feelin' lost
And found you again
a feelin'
that we have no control"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0