I should be so Lucky

Åh förlåt, men vissa människor är verkligen fullkomligt dumma i huvudet. Och ja, nu finns det jättemånga som kan ta åt sig av det här och tro att det är honom/henne som jag skriver om, men go ahead, jag orkar inte bry mig, ta åt dig om du vill. Jag förstår mig inte på folk som klämmer ur sig en sak och sen kan de verkligen inte ha en ordentlig, "mogen" diskussion om saken, försöka reda ut det, eller åtminstone komma på orsaken till kommentaren. Nej, nej, det verkar supersvårt. Vissa människor kanske är mentalt handikappade, men i en mildare grad så att det inte märks i någon annan situation än en sådan som jag just beskrev. Otroligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en fin kvälL!

2008-12-16 @ 16:01:07
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0