More of this or less of this or is there any difference?

Sova. Hur kul är det att vakna och det första man tänker är "sova mer"? Ibland avskyr jag verkligen att jag börjar åtta tre dagar i rad. Den här veckan orkade jag inte ens andra morgonen. Dessutom börjar min nästa lektion halv ett, så hur motiverande blir då första lektionen en dag som denna? Just nu sitter jag istället och äter frukost, tittar på mina paket och verkligen njuter av både dem och mitt jordnötssmör. Japp, du läste rätt, Pärlan diggar jordnötssmör. Jag som aldrig knappt rörde fett förut har nu börjat äta hur mycket som helst. Ja, jordnötssmör är väl det sämsta fettet jag äter nu, men det är nötter... borde finnas nåt bra i det. Men annars är det nötter i mängder, och alla ostar och mjölkprodukter i "normal" fetthalt. Inga mer mini-produkter. T.o.m. sojamjölken har fått höjas en nivå, nu är det typ dubbelt så mycket fett i den som innan jag bytte till min fettrika diet.

Nu är det gymet och sedan en lång varm dusch. Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0