Take on Me

Vissa av mina vänner är väldigt trångsynta och ser bara när andra gör fel. Just dessa vänner kan aldrig se när de själva gör exakt samma sak som de sagt åt mig att inte göra. Är det verkligen svårt att se att man själv gör precis likadant? Tydligen så verkar det så. Men nu är jag alldeles för trött för att blogga, jag är så trött att jag skulle kunna somna nu, mitt på datorn. Jag vet inte varför, jag sov faktiskt riktigt bra i natt. Förmodligen är det allt julpyssel som har tagit all min energi. Mina paket är nog året finaste. Rosor, rosetter, guld och rosa. Stjärnor och glitter. Kan det bli finare? Nu ska jag försöka sova!
Pussar och kramar, julpysselgalna Pärlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0