All at once

Jag kan inte sova! Det är för varmt. Jag är trött, lyssnar på lugnande musik och vill sova men det är för varmt och ja (!) jag har självklart fönstret öppet! Jag ska inte klaga, det betyder bara att det är sommar på riktigt - men jag vill faktiskt sova! Det är lördag imorgon - Scrubs från sex till halv tolv imorgon kväll! Underbara lördag! Snart kanske jag börjar sakna dig också. Speciellt imorgon med tanke på Scrubs. Typiskt också. Nu ska jag se på någon film och sedan försöka sova igen.



Puss & godnatt! : )

Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

söt tånagel! :D haha

svara gärna på frågan i min blogg!

2008-07-04 @ 23:57:36
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0