And maybe, I'll find out a way to make it back someday

Det känns som att jag gått sönder. Att jag saknar en del av mig själv. Det är inte en känsla av tomhet, att jag känner mig som ett skal utan innehåll. Inte idag. Idag känner jag hur ont det gör, eller ja hur det gnager inom mig. Jag kanske har fått tillbaka mina känslor för saker och ting nu - den där känslopausen kanske har gått över nu. Jag vaknade i alla fall med den här känslan av att något saknas. Och jag drömde en massa jobbiga saker hela natten som inte gjorde saken bättre. Och det känns fortfarande som att jag inte skulle sagt "det där" igår. Det kändes fel att säga det. Friheten tillfångatogs känns det som - fast ändå inte.


It's always tease, tease, tease
You're happy when I'm on my knees
One day it's fine and next it's black
So if you want me off your back
well, come on and let me know
should I stay or should I go?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0