At ingenium ingens inculto latent hoc sub corpore

18 timmar

Kom just hem från Meeths. Idag var det supermysigt. Hela dagen blev faktiskt riktigt bra. Först gick jag med Matilda på stan och köpte lite saker och sedan gick vi och fikade - vi pratade om jättemånga saker hur länge som helst och det var så skönt - att höra att hon är lik mig på många sätt som jag aldrig hade trott. Och hon fick mig att bli så lugn. Vid halv sju gick vi till Meeths där vi träffade Sebastian och alla de andra. Och alla, nej inte alla, men de flesta var på ett underbart humör! Alla utom J, vad hände egentligen? - Varför utbrott på mig? Jag uppskattar att du ursäktade dig, men vad hände egentligen?

Dum excusare credis, accusas
(När du tror att du ursäktar dig, anklagar du dig)

Imorgon blir det i alla fall sushi och sedan SATC med Matilda. På torsdag blir det bio med Matilda igen och ev. Sebastian. Veckan kanske inte blir så värdelös trots allt. Jag och min panik för småsaker. 

Nu ska jag göra mig i ordning för att sova. Jag är helt slut. 
Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0