Fidelity

Godmorgon! Eller ja.. klockan är kanske för mycket för att man ska säga så. Idag har jag redan hunnit kladda en massa! Både med målarfärg och chokladbollar. Väggen är nu väldigt vit men jag tycker mig se ränder - jag vet inte om det faktiskt är så att ränderna fortfarande lyser igenom eller om de bara finns i mitt huvud!
    Idag är det mulet ute och det gör mig ingenting faktiskt. Igår regnade det, och inte lite utan jättemycket! Och jag älskar sommarregn, det luktar så gott. Det luktar verkligen sommar, blöt asfalt. 
    Har jag sagt hur mycket jag älskar mitt rum just nu? För det gör jag! Jag älskar det verkligen! Ljusrosa och vitt. Jag blir så töntigt glad av att bara sitta i mitt rum och titta på mina saker. Konstigt vad en ommålad vägg kan göra. Nej nu ska jag duscha!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0