Good morning Sun

Jag satt just och läste igenom mina egna inlägg. De speglar verkligen tonårshumörsvängningar. Helt galet. Men å andra sidan är jag ju "lite" av en drama-queen så när det är dåligt överdriver jag nog en del. Men ändå, det är knäppt vad det växlar, trots att det gör det så kan jag säga att det är mycket bättre nu än i höstas. Jag lär känna mig själv mer och mer och vet lite i förtid när det kommer en humörsväng. Och oftas, tack och lov för det, händer det inte när jag är med andra. Jag blir nästan aldrig arg på någon när jag är med honom/henne och det är väl tur det! Tårattacker från ingenstans kan jag dock få vartsomhelst och inför vemsomhelst verkar det som! Men det är bara att gråta ut och sedan sitta och skratta åt det. Knäppt men vad ska man annars göra? : )

Nu ska jag duscha och fixa mig. Av någon anledning var jag ensam hemma redan när jag vaknade. Ovanligt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0