I try to forget that you're coming home

Träningsvärk. Mina axlar känns som om jag bytt ut dem mot en gammal tants. Så läskigt stela! Hm, aja - idag är det lördag i alla fall, mamma och pappa började tydligen semestern igår så ja, nu är det slut med "ensamma dagar". Idag kommer min kusin (favoritkusin haha) och hennes kompis hit. Oh, just det jag måste ringa Adam, fasen han har varit hemma sedan i torsdags kväll nu och vi har fortfarande inte träffats - galet fel!

Could have knocked off the evening
but you lonelily let him push under your bone
You let me down
It's no use deceiving
neither of us wanna be alone



Just det, igår - jag tror inte jag skrev det - men jag fick ett raseriutbrott på min "bästa vän" Tezz som inte längre räknas som en av mina vänner, eller jag vet inte när jag slutade kalla henne vän - vi pratar knappt längre. Inte för att det här intresserar någon men jag bara måste skriva av mig - det hade gått 2-3 veckor sedan sist vi ens skickade ett sms till varandra och igår skickade damen ett skittöntigt sms om sin jä*la iPhone som hon ÄNTLIGEN fått. Ja, nu slipper man tjatet om att hon SKA köpa den i alla fall! Men frågade hon hur jag mådde eller någonting annat? Nej, egoist javisst. Allt hon bryr sig om numera är hennes pojkvän som jag antar numera får dela sin kärlek med iPhonen. Vart tog min bästa vän vägen?! Jag vet inte vem hon är just nu, men jag har kommit på mig själv med att jag aldrig säger att hon är "Min bästa vän" om någon frågar vem hon är. Och ja, att få ett raseriutbrott p.g.a. det där smset kanske var lite way too much men det skiter jag i. Jag blev bara så satans arg på henne och hon svarade inte ens på mitt dryga svar (haha). När jag vill kan jag verkligen vara äckligt dryg, någon gammal Stockholmsgen skulle jag tro ;)

Nej nu ska jag äta frukost och bara dra mig i sängen! Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0