Jag älskar dig - och jag älskar dig som dig - varken som vän eller som något annat - jag älskar helt enkelt dig som dig

L  O  V  E

Vad är kärlek för dig? För mig är det en speciell sak som jag förknippar med både positiva och negativa känslor. Kärlek blir, precis som med allt annat, vad man gör det till. Jag känner många som säger att de aldrig varit kära - åtminstone inte på riktigt. Men vad är på riktigt? Jag tror bestämt att dessa personer visst har varit kära - men kanske var det inget som de ville bygga vidare på - de kanske aldrig ville komma till det där stadiet där allt känns "wow". Inte med just den personen. Men alla blir kära "på riktigt" någon gång - det är jag säker på. Och de som fortfarande tycker att de aldrig har varit kära på riktigt - de har nog heller aldrig haft viljan att faktiskt vara kär. Att bli "beroende" av någon på det sättet. Men det är bara min syn på kärlek. Jag vet att det finns miljoner andra sätt att se det på.

Peace & Love & Sleep Tight!

P.S. Igår blev jag göteborgare "på riktigt". Redan ett år. Helt galet! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0