Just Slide Into my Room

Proppmätt. Undrar hur många gånger i livet man har känt så. Det är som om maten sväller upp i magen efter en stund och så ligger man där och vill bara få upp alltihopa igen. Usch.

Det är tydligen fredag idag - jag är så vilsen på dagarna att jag inte insåg det förrän någon minut sedan. Det blir inget speciellt ikväll. Adam kanske skulle på fest och då kunde jag hänga med men han var inte så sugen på partaj dock. Jag tror att det blir en hemmakväll med eller utan sällskap. Och när jag ändå pratar om utan sällskap så trivs jag med att vara ensam numera. Förut blev jag helt galen, fick ångest och blev ledsen av att vara ensam. Nu är det bara skönt.

Nu ska jag göra mig i ordning! Puss!

I don't want the world to see me 'cause I don't think that they'll understand
I just want you to know who I am

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0