När ilskan tar över och allt det goda bara rinner bort

We took a walk that night but it wasn't the same
We had a fight on the promenade out in the rain
She said she loved me but she had somewhere to go
She couldn't scream why I held her close
I swore I'd never let her go

Jag ska snart sova. Jag är inte trött men klockan är "mycket". Jag kom hem för en halvtimma sedan - jag gick runt stan i två timmar. Och omedvetet gick jag överdrivet snabbt - två timmar senare kände jag skavsåren och att ilskan inom mig var borta. Kanske tack vare främlingen som började prata med mig eller kanske tack vare musiken jag lyssnade på. Det gick över i alla fall.

Coming out of my cage
and I've been doing just fine
Gotta be down
because I want it all
It started out with a kiss
how did it end up like this?


Jag ska inte alls sova snart, jag ljög. Jag kommer sitta här i minst en timme till. Och göra vadå? Nej, bara vänta.
Sov gott världen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0