Nothing has changed, it's just a little bit older and that's all

Godmorgon!

Solen skiner. Jag hade fel om det dåliga vädret. Jag kom på att jag hade sett ett stort moln när det gäller vädret på Roskildefestivlen (haha!). Men eftersom jag brände mig igår, eller brände mig gjorde jag inte, men jag var ute för länge - så ska jag börja dagen med att städa hela lägenheten, sedan tar jag nog min bok och går ut och sätter mig - dock med solkräm och stor t-shirt idag! No burning!

Jag vaknade, precis som alla dagar denna vecka, vid 10-tiden. Jag trodde klockan var 11-12 med tanke på att det kändes som om jag legat i sängen i en evighet. Helt fel. Klockan var inte så mycket. Därför hinner jag med betydligt mer saker idag än vad jag trodde!



Jag har fortfarande inte blivit galen - eller jo galen är vi alla - men jag har fortfarande inte drivit mig själv till vansinne. Jag klarar det här. Mer än hälften av tiden har gått. Kanske ska jag låta det förbli såhär. Tystnad. Och när jag säger tystnad - jag har stängt av mobilen och kommer inte vara online på msn på ett tag framöver. Och innerbörden med "ett tag framöver" har jag ingen aning om. Det kan vara allt från fram till på söndag till på söndag nästa vecka. Vi får se hur länge jag behöver vara "ensam & okontaktbar". Bloggen klarar jag mig nog dock inte ifrån. Det är ju som en dagbok, inte samma sociala som msn eller sms/ringa någon.

Nu ska jag orka städa trots min seghet idag! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0