Regnbågsänglar & molnkalas

Onsdag. Känns som lördag. Varje dag känns som en helgdag och jag vet oftast knappt vilken dag det är utan att kolla någonstans. Jag har fortfarande ingen skrivglädje men jag saknar att skriva. Jag vill ju skriva men jag får inte ur mig något, det blir bara sånt här blahablaha.

Ikväll kommer min kusin och hennes familj hit på middag. Ska bli roligt - vi träffas ju knappt numera eftersom vi bor så långt bort från varandra. Det är helt sjukt att det redan gått tre år sedan vi var på Green Day konserten - vi var ju pyttesmå då! Och det är under dessa tre år som vi "slutat" umgås. Ett tag bodde vi i princip hos varandra! Och nu blir det sådär blahablaha, jag skriver en massa onödiga saker för att jag inte har något bättre att skriva. Åh, jag blir arg.

I wanna stand up, I wanna let go
You know, you know - no you don't, you don't
I wanna shine on in the hearts of men
I want a meaning from the back of my broken hand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0