Schack matt

Elva avsnitt av Scrubs. Jag är helt slut. Jag ska alldeles strax gå och sova och av någon underlig anledning fick jag helt plötsligt "en uppenbarelse". Hela världen stannar inte upp när jag sover. På något sätt så kändes det verkligen som en aha-upplevelse och det låter ju som om jag är världen dummaste blondin men nej, det blev bara så konstigt. Helt plötsligt kändes det som om jag missar jättemånga saker bara för att jag sover. Under tiden då jag sover händer en massa saker i andra delar av världen. Men det är ju samma sak för dem, när de sover är jag vaken, är i skolan, med kompisar eller något annat. Konstiga tanke!

Godnatt världen. Eller ja, de delar av världen som snart ska sova!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0