Smile Like You Mean It

Stämningen är inte på topp. Inte heller på botten - men närmare botten än toppen. Tårarna rinner som floder och mascaran som jag inte tvättat bort är snart borta, eller snarare förflyttad till mina kinder. Jag har ingen anledning till att vara ledsen - det finns ingen orsak till det här. Jag har inte varit på något jättebra humör idag men inte alls så att jag gått runt och varit ledsen eller sur men nu så kom det en tår och sedan brakade det loss. Jag tror jag skulle kunna hålla igång ett helt vattenkraftverk med mina tårar - i alla fall när jag väl gråter för då är det kolossala mängder känns det som!

Nu ska jag gå och lägga mig. Jag tror tårarna faktiskt är "slut" nu. Jag undrar fortfarande varför jag behövde gråta, skönt att kunna göra det i alla fall. Godnatt och puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0