Storm Signal

100 dagar kvar tills jag är på väg till Curaçao (Sandra "gav" mig bokstaven så nu kan jag skriva namnet helt rätt!). Men nu sitter jag här, lyssnar på Pink Floyd och njuter av att vara ledig! Jag kom hem för en stund sedan - mamma sov fortfarande så jag gjorde i ordning frukost så tyst jag bara kunde, tog tidningen (ja jag försöker i alla fall låtsas vara intresserad av vad som händer just nu) och så satte jag mig i sängen. SÅ fruktansvärt skönt att bara få lata sig hur länge som helst och till saken hör att dagen inte ens har börjat! Jag gick upp vid sju och nu är klockan tio och jag tycker att jag har latat mig länge.
   Idag blir det stan med mamma. Förmodligen fika, alltså min dagliga chai latte som jag förövrigt drack för första gången på väldigt länge igår med min kusin. Som hon sa "Det smakar flytande godis men det var skitgott!". Oh mums. Nej nu ska jag nog bara lägga mig ner och fortsätta lyssna på Pinkisarna. Jag lär somna.
Puss!

Come up on different streets, they both were streets of shame,
both dirty, both mean, yes, and the dream was just the same,
and I dreamed your dream for you, and now your dream is real
How can you look at me as if I was just another one of your deals?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0