Sweet and Low

Inte ett endaste inlägg på hela dagen - förrän nu. Och orsaken? Jag har gjort en massa annat och hade faktiskt inte en endaste tanke eller begär efter att skriva. Det började med att jag vaknade på ett strålande humör, gick upp och gjorde frukost (!) för att sedan ta det lugnt och läsa en stund. Efter det gick jag och tränade i en och en halv timme och det var fruktansvärt skönt faktiskt. Nu sitter jag här, halvmätt och sugen på något sött. Vi åt just middag och självklart fick jag kött som innehöll 99% fett - inte konstigt att jag fortfarande inte äter kött som en "normal" människa. Folk tror ju fortfarande att jag är vegetarian!

Fredagen har varit bra. En mysig dag med en massa saker att göra. Imorgon är det lördag - mina barndomsvänner åker härifrån och istället kommer min kusin och hennes kompis hit. Jag ska också träffa J with Love (tror i alla fall att vi fortfarande ska ses?!) och ha pusskalas - och jag har fortfarande inte träffat Adam! Jag måste hitta tid till det också! Nu ska jag leta fram kakor, choklad och kanske glass! Pussellipusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0