Us And Them

Godmorgon världen! Solen skiner och jag är glasklar i huvudet för en gångs skull! Måndag, 14 juli. Jag ska på stan med min kusin och hennes kompisar (om dom överlevde gårdagen, dom var på Liseberg tills dom stängde och sen vet jag inte vad dom gjorde men sent blev det!). Annars blir det till att sola!
    Det är bara 101 dagar tills jag ska till Curacao och jag har fortfarande inte hittat den magiska grejen som gör att jag kan skriva namnet rätt heller! Och jag har inte word på datorn så jag kan inte klippa och klistra med texten heller.. Hmpf. Jag längtar i alla fall hur mycket som helst! Jag vill simma med delfiner, sola, gå i sanden, kolla på de söta husen i alla pastellfärger som finns och bara njuta av allt. Åhh, nu suktade jag mig själv. Nej nu ska jag göra frukost!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

ç



Där har du bokstaven nu så du kan stava det rätt ;) <3

2008-07-14 @ 13:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0