Vänta tills jag kan ta mitt första andetag, syret har varit slut sen den dagen jag föddes och jag vill att du är med mig den dagen jag andas på riktigt

Pausa livet. Jag stoppar allt och stannar till. Det går för fort nu. Jag måste få pausa en gång till den här sommaren. Det blev jättebra efter förra gången och jag tror det blir det om jag gör det igen. Jag behöver det verkligen, därför kommer ingen få tag på mig på ett tag. Varken på msn eller mobilen - och ingen vet var jag är heller. Jag kommer inte blogga heller, inte officiellt i alla fall. De här dagarna ska jag ska bara vara snäll mot mig själv, göra saker som jag vill göra och bara ta vara på mig själv. Ta reda på vad jag känner. Puss


Free, let me be who I want to be
Free, that's all I want to be
Free

Kommentarer
Postat av: ♥Hanna♥

Önskar dig en lovley onsdag... ^^



http://www.sugar-pie.com/bloggtoppen/in.php?ID=1616

2008-07-23 @ 10:00:53
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0