What I want from us is learn to let go but we fade the forests, fracture the tide

Jag somnade till slut i natt. Skönt. Det är dock lite oroväckande att jag vaknar klockan nio! Men lika glad är jag för det. Jag är verkligen glad. Och ännu gladare (jag trodde inte det gick!) blir jag av min musik och av att komma på min blomma som står på hyllan och ser fin ut.

Idag är det soligt ute (precis som i flera dagar nu!). Verkligen underbart väder. Jag har ingenting bestämt som jag ska göra idag. Antagligen blir det mer musik och mer läsande. Ikväll är det ju Scrubs i nästan sex timmar och det är verkligen vacker fågelsång det! Och just det, om jag har skrivit rätt i min kalender (eller jag tror faktiskt t.o.m. att det var han som skrev det) så kommer Adam hem på torsdag! Jag kan inte förklara hur roligt det ska bli! Min lilla Fatso haha. Och återigen, hösten kommer bli sig olik. Ingen Adam, inga rasslande tvättbjörnar, ingen opera eller italiensk pop på lektionerna. Ingen Fatso & Pearl. Det låter så tråkigt.

Nu ska jag sega mig lite i sängen! Puss&kramkalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0