White kiss

Vitt. Vitt och ännu mera vitt. Mitt rum är vitt nu. Underbart, vackert vitt. Världens bästa färg. Och en massa blommor förstås. Och ännu mera böcker! Det har jag gjort idag - målat, köpt böcker och blommor. Finfint! Jag börjar verkligen älska mitt rum nu. Och ännu mer älskar jag att gå på stan när varenda person vänder sig om för att stirra lite mer på ens kjol! Och hur gulligt är det inte när någon "råkar" säga lite för högt att ens kjol är sjukt fin till sin kompis? Jag blir så glad att det spritter i hela kroppen i alla fall!

I never loved nobody fully
Always one foot on the ground
and by protecting my heart truly
I got lost, in the sounds

Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0