Why can't I be You?

Äntligen är jag pigg igen. Efter gårdagens natt då jag sov 13 timmar höll jag på att avlida av trötthet hela dagen igår. Nu är jag pigg och glad igen! Men jag blir lite ledsen på solen som skiner när man vaknar men som gömmer sig bakom molnen resten av dagen! Värdelöst - det blir ju ingen brun av! 
  


Idag blir det musik och min bok som får underhålla mig. Jag har inte läst på flera dagar så nu blir det väl jättetråkigt att börja läsa för jag har säkert glömt bort hälften av vad som hänt, det känns bara så onödigt att börja om från början för då tycker man att man kommer ihåg allt. Hmpf. Anyway, igår sydde jag kuddar av ett tyg som jag inte ens nämnt här! Det är så underbart så jag bara dör så fort jag ser det. Vitt med massa rosor och småblommor på. Sockersött!

Hey, I'm the blood in your veins
I'm the cold in rain
I'm your heart when it melts
Time, no it ain't on our side
I'm the truth to your lies
And I'm your tear when you cry

Och som jag skrev igår så skulle ju min kusin och hennes familj hit. Åh, vad roligt det var att träffa henne! Det kändes som evigheter sedan vi sist sågs. Hela kvällen satt vi och pratade om gamla minnen och saker som hänt nu när vi inte träffats - och herregud vilken magträning. Jag grät av skratt. Och min älskade KusinVitamin skrev en dikt åt mig, hon är så fruktansvärt söt av sig och jag har saknat henne väldigt mycket utan att egentligen ha insett det!

Nej, nu måste jag göra mig i ordning. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0