You're beautiful

God morgon

Onsdag morgon. Ja faktiskt - morgon. Jag har faktiskt "vänt tillbaka" dygnet! Även om jag är fruktansvärt seg just nu så är det väldigt skönt att stiga upp innan halva dagen har gått.

Idag är det sol ute (underbart att det äntligen blivit sommar igen - peppar peppar!). Jag ska strax göra mig i ordning för att åka till stan och köpa några småsaker så jag riktigt bara kan ta hand om mig själv i solen hela dagen! Ikväll blir det som jag skrev igår SATC med Matilda. Det ska bli mysigt! Hoppas den är så bra som alla säger!

Och igår bestämde jag en ny sak - jag införde en ny sak som ska bli en vana. Jag ska varje dag ha ett litet mål som jag ska försöka nå. Idag var det att gå upp och se mig i spegeln och faktiskt inse att jag inte ser ut som en dödgrävare utan smink. Att acceptera mitt utseende utan smink och det har jag gjort nu! Det var inte så svårt faktiskt - haha det där lät ju inte alls ego! Nej, nu ska jag göra mig i ordning annars kommer jag in till stan mitt i lunchen!

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0