You're coming home!

Ja ja ja JAAAAA! Mitt rum ska bli vitt! Eller ja, min randiga vägg ska BORT! Jag har haft den i hur många månader(?) Fyra? Fem? Jag är så fruktansvärt, äckligt trött på den! Den gör mig dessutom hypnotiserad vilket är superbra om jag inte kan sova men mitt på dagen känns det bara jobbigt. Det känns så underbart. Vitt, vitt, vitt. Och lite ljusrosa! Som mamma säger så är jag inne i en "romantisk period" igen. Haha, det låter verkligen supertöntigt men det är sant, massa blommor här och där och viktigast av allt, dom ska vara riktiga, det ska lukta gott. Och mina tavlor består mest av blommor, rosor hit och dit och en och en annan fashionpic. Åh jag är redan överlycklig. Inte nog med denna underbara nyhet! Jag fick sms från Adam nu i eftermiddags! Han är fortfarande i Malaysia men han kommer hem på fredag och han skrev att han saknade mig väldigt mycket! Åh, han är så söt! Jag saknar honom som f*n också! Hoppas han inte är allt för brun när han kommer hem, jag vill inte se ut som en albino bredvid honom!

Och just det, i morse vaknade jag, slog på mobilen som varit avstängd i några dagar och hade fått sms från bl.a. J with Love. Ännu en person som saknade mig! Hihi, jag blir så glad av att få sådana sms, de får mig verkligen att känna mig omtyckt! Nej nu ska jag sluta sitta här och babbla om sakna-sms, istället ska jag leta efter den vita färgburken!

Massa göra-om-rummet-pussar, Pärlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0