Darling go make it happen take the world in a love embrace fire all of your guns at once and explode into space

Jag somnade för sent och jag vaknade för tidigt. När jag vaknade märkte jag att jag otroligt nog har svarat på ett sms mitt i natten. Hur gick det till? I och för sig kommer jag ihåg hur svårt det var att skriva "orättvist" det slutade med "orätt". Intressant att min hjärna var kapabel till det mitt i natten. Och självklart hade jag ju lyckats skriva "ahahahaa" så skratta är någonting jag kan göra oavsett vilket tillstånd jag är i! Eftersom jag vaknade för tidigt så är mitt huvud helt segt, det känsn sådär tungt som det kan göra när man haft feber. Jobbigt.



Idag är det 6 juni. Zaila Cash fyller 17 år, grattis på dig gumman - bara ett år kvar tills du får gå ut på krogarna som tydligen ska höja åldersgränsen haha, surt! Dessutom är det nationaldagen. Jag har ingen aning om vad jag ska göra. Jag kommer bara ihåg att förra året så började dagen med att åka hem,  och då fick jag akta mig noga för alla galna nazister som var ute, sen var jag på bio med några av mina barndomskompisar och våra mammor. Det var hur mysigt som helst och på kvällen så dök även våra pappor upp och så åt vi middag och massa jordgubbar ihop. Det var en mysig nationaldag det! I år blir det nog till att sitta hemma. Lite mindre mysigt kanske.

Nu ska jag njuta av att syret har anlänt till mitt rum efter en ganska syrefri natt.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0