Hey Mr. Handsome where did you go?

Mamma är i Stockholm. Jag vill också vara det. Få shoppa loss... jag saknar det!
Pappa ligger och sover och jag sa att jag gick och la mig men jag kan inte sova. Det är för varmt och jag är inte trött. Lyssnar på musik och kollar på gamla avsnitt av Seinfeld. Inte bra.
Idag är det ju nationaldagen och lämpligt nog råkade jag säga en aning nazistisk sak till Rasmus haha. Det blev lite skojsigt med tanke på det där med nationaldagen. Nu drogar jag istället Wonderwall och skrattar för mig själv. Jag vet inte varför men jag är fruktansvärt lycklig just nu. Det bubblar sådär härligt som läsk brukar göra när kolsyran fått sig en liten sväng. Bubbel bubbel.

Nu ska jag åtminstone lägga mig ner och sluta göra en massa saker som inte har med sovande att göra!
Och för er som missat det, det är sommar!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0