If you could only open your eyes

I want to live where soul meets body
and let the sun wrap its arms around me
And bathe my skin in water cool and cleansing
and feel, feel what it's like to be new


Så tom. Så jävla tom på förklaringar. Förklaringar till varför jag är som jag är mot dig. Just nu sitter jag och funderar på det. Vad jag är rädd för. Varför jag "undviker" dig. Och det stör mig - minst lika mycket som det förmodligen stör dig. Eller gör dig ledsen eller vad det gör. Jag kan inte säga annat än förlåt. Förlåt för hur jag är. Och hur misslyckad kan jag bli? Nu har du sett mig gråta också - vad tyckte du om det? Såg du svagheten krypa fram på knäna och be om trygghet? Jag känner mig så töntig nu. Så totalt bortgjord. Som om all respekt som du kanske hade för mig innan bara försvann med första tåren du såg.

I do believe it's true
that there are roads left in both of our shoes
But if the silence takes you
then I hope it takes me too

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0