Skeletons from the closet

Idag har jag varit och badat och solat med J. Underbart skönt. Badandet var väl egentligen mindre skönt, det var kallt men skönt efteråt!

Jag hann precis med min buss och förmodligen var det meningen för i nordstan steg det på två trevliga (höga) killar. Ja som sagt trevliga var dem, och den ena som verkade vara yngst tyckte han var grymt tuff. Han såg inte ut som någon bög och han hade en nödhammare i sina byxor. Stentufft. Dessa herrar fann då sin pratkamrat i mig och önskade mig en mycket trevlig kväll och att jag skulle träffa dem i Brunnsparken om tio år eftersom jag bara var 15 nu... jag rättade honom och han sa att han var nära men att vi skulle ses om tio år ändå. Haha. Den andre var så hög och besviken på att han hade sitt riktiga rus när vi satt på bussen, det hade ju tagit fyrtio minuter för drogerna att verka(!). Ja hela samhällets uppbyggnad var emot honom. Haha goa gôbbar!
Nu är jag trött. Ska nog sova lite.

Toodles, Pärlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0