Strömmen slogs på och det enda som fanns kvar i rummet var en bränd doft och hennes Chanel No.5

Ny dag.
Men fortfarande är jag lika övertygad. Nu gäller det. Nu är det dags att lägga ner mitt projekt innan det går fullkomligt åt helvete. Nu är allt raderat. Msn och nummer. Du är raderad. Allt för mitt bästa, för det kommer bara sluta med att jag sårat mig själv till slut och nej tack, inte en gång till. Det var kul så länge det varade, eller var det det? Ibland var det helt klart roligt och ibland hade jag lust att bara döda dig. Men det är nog så att vi inte passar ihop på något sätt. Vi är för lika men ändå alldeles för olika. Helt ärligt så känns det här som ett stort, hemskt patetiskt skämt. Och det var inte jag som drog skämtet den här gången. 

All talk, no action
So what's the big attraction?
And don't tell me it's "just because"
All work, no play
Don't wanna go on this way
I wanna go back to the way it was

Och jag vet att jag kommer att sakna dig men du kommer såra mig så det är bäst att jag låter det vara nu. Det var inte det här jag ville egentligen men jag måste.
Nu är det hejdå föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0