You know the one that I mean he's one that's stealing my scene away

Hur kan en människa som man aldrig är med driva en till vansinne?

Jag är inte galet kär i dig. Jag är galet beroende av din närhet och din personlighet. Jag svävar inte på rosa moln, jag har fötterna på jorden och du är en av de personer som gör att jag står här. Jag är inte galet kär men jag tycker det är jobbigt att du inte verkar vilja att jag ska tycka om dig. Och ibland verkar det nästan som om du tycker att jag är jobbig p.g.a. det, men låt mig påminna dig om att mina känslor inte är något jag har valt. De bara stod där en dag och knackade på dörren utan någon som helst förvarning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0