Och återigen lyckades det faktiskt bli fredag igen!

Idag var vi på botaniska trädgården på naturkunskapen. Sista lektionen - riktigt tråkigt för Nkn har varit skitkul i år! Eftersom kameran följde med så blev det lite pics - och ja jag lekte återigen naturnörd! Men det var riktigt mysigt. Jag, Anna, Jazz, Zaila Cash & Matilda. Haha - förlåt Matilda återigen för du-vet-vad! Hahaha, så underbart överraskad jag blev alltså, och snacka om snäll födelsedagspresent från mig också haha.

    


Fredagen har i alla fall hittills varit riktigt bra och jag hoppas den fortsätter vara det. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, blev tal om att leka med J with Love - vi får se hur det blir med det, jag är på lekhumör så det skulle vara mysigt! Jag har inga andra planer ikväll - än så länge - kanske skulle kunna joina Jazz & ev. Matilda ute i skogen men det känns inte riktigt som min stil! ; )

   


Haha underbart dåliga bilder - hoppas ingen tror att vi helt seriöst ser ut sådär. The maniacs in botaniska trädgården! Vi hade skitkul och det är i alla fall det som räknas : )

Ha det bra! : D
Toodles, Pärlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0