Ut med domarn och in med Nalle Puh!

UNDERBAR DAG!

Idag var det StällUppCup! Det var svinroligt - även om vi kom fyra så hade vi i alla fall världens grymmaste hejarklack! Undrar om det var någon som hade särskilt mycket röst kvar. Cupen innehöll bokstavligen talat blod, svett och tårar. Blodet från alla som skadades (en Hvitfeldtare bröt dessutom revbenet), svettet på både spelarna och de i hejarklacken (våran såklart, alla andras sög) och tårar på en av domarna som blev utskälld efter första matchen mot Hvitfeldtska. Rätt åt henne, hon kunde ingenting om fotboll.

Det var en grym dag alltså! Nu är jag helt slutkörd och har dessutom ett "permanent" plåster på armen! Jag tog nämligen en spruta imorse och inte tänkte väl jag på att plåstret skulle lämna ett fint litet märke på armen efter dagens slut. Aja nog om det, nu ska jag äta, jag är vrålhungrig!!!

Pussar & kramar, den sönderskrikta, tävlingsinriktade Pärlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0