Fler och fler av fjärilarnas vingar faller av för varje ord du säger



Jag undrar fortfarande hur du lyckades. Hur du fick mig att bli så svag. Och jag kan inte sluta känna mig som ett pucko. Att jag gick på allt gör inte saken bättre. Jag borde aldrig gått på det här. Men man lär sig av sina misstag och helt klart lärde jag mig något av detta. Lita aldrig på någon som du inte känner till 100%. Kom ihåg det. Det kan rädda dig från undergångar. Jag förstår fortfarande inte hur du lyckades. Det är verklighetsfrämmande. Och det är jobbigt och svårt att förstå att det är jobbigt för dig att vara omtyckt. Jag älskar dig inte. Inte på det sättet. Men tydligen var även det för mycket. Jag förstår verkligen inte hur det här gick till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0