Brain vs Heart

Jag får snart damp. Jag är uppenbart JÄTTEALLERGISK mot folk som jag känner VÄLDIGT VÄL som väldigt gärna skriver ungefär samma sak som jag gör på min blogg. Uttryck dig med egna uttryck för tusan. Jag blir verkligen jättearg när jag läser din blogg och läser den sista meningen som i princip ständigt är en "dålig märkeskopia". Hur svårt är det att hitta på en EGEN avslutningsfras? Förlåt för mitt dåliga humör men jag blir bara så irriterad på det där. Usch.

Sedan blir jag galen av andra orsaker också. Inget jag tänker skriva om här på bloggen men bara så ni vet varför det kanske är lite överdrivet ilsket just nu. Det enda som är bra är att jag gör om i mitt rum just nu och att bilderna från Curaçao blev extremt superduperfina i sina ramar. Jag blir glad och varm inombords bara jag ser dem. Jag saknar värmen otroligt mycket!

Och som en gammal klasskamrat tröstade mig med; "there is no such thing as love, just attraction and 'detraction'(?)"
Klappkyssar & slagsmålskramar, för tillfället arga Pärlan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0