Gefeliciteerd met je verjaardag.... om 30 dagar

God morgon alla sockersöta svenskar! Idag är det en månad och en dag tills jag fyller år, 30 dagar. 17 år, det låter så fult, 16 låter så jämnt och bra. Sixteen or seventeen. Seventeen, då tänker man ju bara på en amerikansk ungdomstidning. However, jag fyller ju år och kan inte stoppa det. Det bra är ju att jag får presenter i alla fall, men(!), jag vet inte vad jag önskar mig! Varken i julklapp eller födelsedagspresent. Helt värdelöst. Jag måste försöka skriva en lista nu.

Ha en underbar lördag! Hoppas det är bättre väder hos er än hos mig. Grått och trist men hey, grått är ju också en fin färg!

Pearl with Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0