Gimme gimme gimme

Jag vet inte vad som hände där nere i värmen, men jag måste blivit sjuk. Nu tycker jag uppriktigt sagt att det är roligt att träna. Den sista veckan på Curaçao tränade jag ju varje dag. Och en annan sak, jag började äta som en häst och har gjort det i två veckor nu. Som en häst, om man jämför med tidigare, allt är relativt! Och ja jag är jättekonstig, jag äter gärna rester från gårdagens middag till frukost, men inte bara det, utan oftast en skål med yoghurt och frukt och grejer också! Å andra sidan äter jag inte lunch längre. Jag är inte hungrig tack vare min frukost och på något sätt känns det som att det blivit lite av en grej, som att få ha något som fortfarande är som det var på Curaçao, för där åt vi inte lunch men det var ju värmen som gjorde att man inte kände hunger mitt på dagen.

Snart ska jag få semlor, jag frågade redan i veckan om mamma kunde göra det och nu gör hon det! Haha, jag får semlor före stackars semle-galna Rasmus som ser ut att kunna bryta ihop anytime för att han inte får några semlor. Det slog mig just "Varför gör han inte egna?" Hm...

Nu ska jag glutta på tv och bara drömma mig bort. Ja jag vet, jag tjatar, men jag saknar mitt paradis!
Pussar & kramar Pärlan

Kommentarer
Postat av: Syrran myrran!

Men semlor FÅR man ju inte äta förens absolut tidigast efter nyår, har mamma helt glömt bort den regeln?????



Men jag hoppas att dom små semlorna var goda??? men vilken dum fråga, har mamma gjort dom så är dom GODA :)

2008-11-15 @ 22:25:52
URL: http://riesenmelker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0