Hello Sweden!

Ahhhh jag vill inte hem!!!! Nej, nej, nej!!! Jag vill vara kvar! Bara en vecka eller fyra eller nio. . . Underbara plats! Och ja, ni som kommenterat, jag har det SUPERDUPER! Helt otroligt att jag har klarat av att skriva helt korrekt svenska hittills!

Nu har jag ju badat med delfiner, eller det var ett tag sedan men det var helt freaky underbart. Just can't explain it! Och gud vad mycket jag har att skriva om, speciellt alla killar haha! Jazz, du skulle svimma om du visste hur en grymt snygg kille ser ut. Som sagt, grymt snygg! 

Jag saknar fortfarande inte Sverige. Inget annat saknar jag heller. Eller jo, Sandra och Tezz som jag alltid saknar. Och Jazz. Men jag kommer ju hem snart. . . Till Gothenburg first och sen fina hufvudstaden Stockholm om tre veckor. Then girls we're gonna party! 

Nu ska jag ner till stranden och tvinga fram some more freckles, jag har typ fyra, yay! Dessutom do I have to spana in the drop-dead-gorgeous killen lite mer innan jag ska hem.

Pussar och kramar, Ginger bread Pearl 

Kommentarer
Postat av: Syrran myrran!

Låter som att ni/du har det bra. Vi höres till helgen.



Puss & Kram!!!!

2008-11-06 @ 20:53:15
URL: http://riesenmelker.blogg.se/
Postat av: Jaaazzz

RAAAGGGAAAAAA ÅÅÅÅTTT MIIIIIIGG MEEEEEDD hahahhahaahaha. Fan vad jag saknar dig Pearl.

2008-11-06 @ 21:31:52
Postat av: mikkaelo

Ha en bra kväll! :D

2008-11-06 @ 21:39:54
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0