I think I'm going to be a hippie

Usch vad jag känner att jag inte uppdaterar särskilt bra. Det är som att under de perioder då jag mår så extremt bra så känner jag inte särskilt stort behov av att skriva av mig och vice versa. Nu får ni inte tro att jag mår dåligt så fort jag uppdaterar men det är som om jag har mer att skriva om och hantera när jag inte är på topp!

Fortfarande saknar jag mitt lilla paradis. Otroligt mycket. Idag frågade jag t.o.m. en brevbärare om hur lång tid det tar att skicka ett brev till Västindien. Det kunde han inte svara på exakt men han såg väldigt förvånad ut över att någon pratade med honom. Stackarn.

 

Fredagkvällar suger när det gäller tv-tittande. Vad hände med disneytimmen och de bra underhållningsprogrammen som Hey Baberiba och Hjälp!? Fredagar var ju den bästa tv-tittar-dagen förut. Vad hände med hederlig, bra, underhållande svensk tv egentligen? Är det så svårt att vara rolig på riktigt idag?

Nu ska jag fördriva tiden genom dåliga tv-program, en piña colada shake och preparing for the big painter day. Ja, jag ska måla om imorgon. Grått och vitt. Sounds boring, men det kallas stilfullt! ;)

Sleep tight rainy Sweden and sunny Curaçao
Kiss n' hug, Pearl with Love

Kommentarer
Postat av: Syrran myrran!

Om målning igen.... är det någonsomhar besluts vånda över vilka/vilka färger duska ha????Vet inte om jagkänner någon som har målat/tapetserat om så mångagånger i sitt rum som du harhunnit med under det året som du har bott i det :) men jag kanske till hör det långasamma och tröga personern. Hur många i detta avlånga land kaklade sitt kök för 2½ år sedan och inte fogat ännu???? Jag vet EN.....



Puss å Kram

2008-11-15 @ 00:49:25
URL: http://riesenmelker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0