There must be something in heaven or can you explain this to me?

Jag skojar inte nu, men det måste finnas något där uppe i himlen. Det måste det bara! Jag har haft en helt vansinnigt dålig vecka, en riktigt shitty vecka, tills idag. I slutet av engelskalektionen tar jag upp mobilen för att se vad klockan är, då har jag ett missat samtal och två sms. Båda från mina föräldrar och jag tänkte direkt "Vad har hänt nu!?". Innan jag läst klart det första smset reser jag mig upp och bokstavligen talat springer ut ur klassrummet och bara skriker och hoppar. Efter en extremt kort stund kommer J efter och frågar vad som händer och jag skriker och gråter "Holländaren! Holländaren har svarat!". Det glädjeruset var det knäppaste jag varit med om, åtminstone på riktigt, riktigt länge. Tänk att allt kan vända så fort.

Nu ska jag pyssla om mina blommor och försöka få lite ordning på mitt rum. Jag tycker det är saker överallt trots att jag precis städat, jag förstår verkligen inte hur det går till.
Pussar och kramar, Pärlan, jordens för tillfället lyckligaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0